رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

پندار غلط

يكشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۱، ۰۳:۲۴ ب.ظ

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

  • افغانی ..
  • سلااااام بر عزیز دلمان

    مادر زیبای فرزانه و ادیب و خلاق

    بسیار خرسندم از اومدن و دیدن نگارش جدید 😊

    امیدوارم حالا حالاها سایه ت بر سر ماها باشه و به لطف بودن همچون شما . ما نیز کیف کنیم🙂

    مخلص شما . اقای بی رودروایسی سابق و افغانی حال حاضر 🙋🙋

    پاسخ:
    اااای خدا که چقدر در این روزهای پر از نگرانی و غم و درماندگی قلم یک عزیز خوشحالم میکند. دلم برای تمام شما عزیزانم بسیار تنگ شده هرچند که نمیتوانم مثل سابق درکنارتان باشم به هزار و یک دلیل ولی هیچوقت فراموشتان نمیکنم . دلم راآنقدر شاد کردی که دیدار یک مادربزرگ از دیدن نوه اش شاد میشود. برایت یکدنیا سعادت و دلخوشی آرزومندم . سلامت باشی و موفق. سپاسم بی نهایت است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی