رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

درد جگر سوز

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۳ ب.ظ

نظرات  (۱)

  • abdolnabi solimani
  • سوختن جگر آدمی و جگرسوز بودن یک رویداد در عرف و گفتار و همچنین در سخنان و مضامین و منثور همیشه نشانه‌ای از ‌عمق‌ فاجعه و شدت اندوهباری قضیه می‌دهد هم‌اکنون نیز پیشامدی را که ‌هولناک‌ترین ضربه را به جان و روان ما بزند معمولاً جگرسوز می‌نامیم.

    من درد جگرسوزم چون درد نهان دارم

    از درد نهان خود صد شعله به جان دارم

     

    اشک خونین بنمودم به طبیبان گفتند

    درد عشق است و جگرسوز دوایی دارد

     

    درد عشق جگر سوز چه حالی دارد

    اشک خونین جگر امروز جزایی دارد

     

    من این آه جگر سوز از دل پیمان شکن دارم

    چرا از دیگری نالم که درد از خویشتن دارم

     

    سلام خواهرم از زحمات شما بسیار سپاسگزارم بازم مثل همیشه دلنوشته درد جگر سوز زیبا بود دستتون درد نکنه موفق باشید.

    پاسخ:
    با درود به شما و اینهمه محبت ببخشید بسیار گرفتار بودم و این باعث شد که تاخیر داشته باشم در پاسخگوئی به شما برادر خوبم . برایتان از خداوند آرزوی سلامتی و بهروزی دارم . دعا گویم باشید که نیاز به مهربانانی چون شما دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی