رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

مگو دیوانه ام

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

This is why I need to learn how to play the guitar.


دلدادگیهایم را


به حساب دلبریهایت بگذار


مگو دیوانه ام


#گیتی_رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

  • فتل فتلیان
  • :-)

    چرا !!!!؟؟؟

    پاسخ:
    خودم هم نمیدونم . سپاس از شما
  • فاطمه سادات داوری
  • خیلی عالی بود
    پاسخ:
    سلام عزیزم خوشحالم که از دل بر آمده ام نظر شما را جلب کرد. اینهم سعادت منست . باز هم سپاس
  • فتل فتلیان
  • لایک
    پاسخ:
    سپاس از حضورتان . لطف شما دلم را گرم میکند.ضمنا خواستم بیام به وبتان هرکار کردم موفق نشدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی