رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

لذت عشق

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۳۹ ب.ظ
رویا های تنهائی - لذت عشق
درباره وب

بانوئی ایرانی هستم . با نام ایرانی گیتی .
ادعای شاعری ندارم از هیچ قالب شعری پیروی نمیکنم
دلنوشته های من شعر نیستند .من از دلم حرف میزنم
نه قافیه و نه ردیف و نه......... هیچکدام مورد نظرم نیست
موضوعات وب
دوستان من
اس ام اس">سهند فان

حامیان
  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

لینکدونی باز کردین؟!!
پاسخ:
سلام ببخشید متوجه نشدم . لینکدونی باز کردین یعنی چه باید بکنم ؟ ممنون میشم راهنمائی کنید . ضمنا به وبتان آمدم موفق باشید .
موفق باشید 
پاسخ:
منهم برای شما آرزوی بهترینها را دارم.
حوصله ی ریادی میخواد این همه اسم رو نوشتن
از کجا اوردین این همه حوصله رو ؟؟؟؟
پاسخ:
علی آقا نفهمیدم چی هست منظورتون . بهر حال چه میشه کرد منکه جوان نیستم همه ی حوصله ها رو پای کامپیوتر هدر میدم .
سلام

شما با نظرات خوبتون واقعا منو شرمنده می کنید.
همچنین وبلاگ شما هم عالیه.
پاسخ:
لطف شماست و سعادت من. ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی