رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

ناامیدانه

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۲ ب.ظ
رویا های تنهائی - ناامیدانه

چکنم شکوه ، زبانم به سخن گویا نیـــــست

گوید آنکس غم خود راکه،زکس پروا نیـــــست


سوز را من به درون چون خوره خاموش کنم

اشک چشم است بخشکد،که دگردریا نیست


هـــــــربلائی که بیاید بــــــزنم خـنــده بر آن

تانگویند کـــــسی همـــچو منِ رسوانیـــست


صـــد بلا هـــــمچو دُر و زر  بخود آویخــــته ام

آنچنـــانم که دگـــــر آرزوی فــــردا نیـــــست


شــــادم از رُ خ به مثــــــل پادشه بی تاجـــــم

هـــــمدمم هیچکــسی جز سحر و شبها نیست


درو دیوار زدم چــــنـــــــگ نیـــــــامـــد خبــــــری

تن مـــــن چون دگران است ،خــس و خارا نیست


ســـــوختم، ســـــوختم و ،ســـاختم و ،لب بستم

رحـــــم خوبست خـــــدایا دل من صــــحرا نیـست


زنـــدگی هــــــمچو گلــی خــــــار به پــــــهلو دارد

خــــــاردان اســـــت مــــرا، دانه گلـــــی پیدانیست


گر امیــــدیست مرا همچو "رسا" لطف خداســــت

ورنه امیــــــــد بـــه فــــــــردای دگر در مانیــــــست

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی