رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بر ما مکن نظر

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ
رویا های تنهائی - بر ما مکن نظر

 

بر ما مکن نظر ، که ندانی تو حال ما

گردون نشــــــسته تا که ببیــند،زوال ما

دادســـــــت آن دلی که اَمانم بریده اســـــت

غمـــــــهای عالمــــــیست که کـــــــرده حــلال ما

 

 

هرگاه شِکوه نمودم مرا شکست

گـفــــتم چرا؟ بگــفت که ،باشد روال ما

بســــتم زبان ود ل بنــهادم به درد خویش

آخــــــــر به باد داد  به یـــــــک دَم جـــــلال مــــا

 

 

 

حالا منم شکسته تر از مرغکی اسیر

آزادیم چه ســـــــود؟ شکســــتست بال ما

در زندگـــــــــی نبود بجــــــــز غم نصـــــیب من

ایـــــــن روزگار کــــــــرده فقـــــــط غـــم به فال ما

 

 

دیگر نمانده حسرت بودن برای من

بد گونه ای بســــوخت به گلشن نهال ما

حرف"رســـــــــا"نشست به دل آنزمان که گفت

آنگــــــــه که رفته ایم  بگـــــــــو  "خوش به حــال ما"

 



  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

Wonderful photographs! Your mom shared them with us, after a fabulous day with the Maine Geographic Alliance. I have ALWAYS wanted to go to Nendfuwdlano, now you have inspired me to start the planning for summer 2013. Thank you!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی