رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

باران

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۷ ق.ظ
رویا های تنهائی - باران

مـــــن آن باران و بـــــــــرف داغدارم 

بــــــه باریدن ز ابر غــــــم دچــــــارم

زمانـــــی ابر بـــــــودم جــــــای باران

کــــــنون بارم تـــــو گوئــــی وامدارم 

چه خوش باشد که گردم ساکن موج

که مــــــن جانی زجنــــــس آب دارم 

 

کـــــنم ســـیراب هر لب تشنه ای را

بـــــخود بالم که هــــــمرنگ بهــــارم 

بِــــــشُو یم روی گل با بارش خویـــش

هــــــزاران نقـــــش بندم بـــــر نگارم 

گــــــهی گــــــــردم نشان باد و بوران

ســـــــیاهی ارمـــــــغان آرد غـــــبارم 

 

نمیـــــــخواهم که باشـــــم آن زمانها

چه ســـــازم نیـــــــست آرام و قرارم 

مــــــنم آن قــــــــطره ی رخشان باران 

گـــــــهی دریا گــــــهی در رهـــگذارم 

از آن ترســــــم بیـــــفتم بر خس و خار

"رســـــــا" آنگه تو دانـــــی حـــال زارم 

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی