رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ندارم هوسی

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ

imaginative creation with tulips at this years Holland Food and Flowers exhibit 2013.

بیداد توئی. داد توئی . زار منم


آنکس که نشسته اندرین کار منم


بستم به تو دل ولی ندارم هوسی


بیچاره و .بینواو . بیمار منم


گیتی رسائی






  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

بیداد تویی داد تویی زار منم

آنکس که نشسته اندر این کار منم


بسیار زیباس ست بانو
پاسخ:
مرسی شما اینحا هم هوای منو دارین . ببیخشید این وبو نوه ام بدون اطلاع من درست کرده . ماهم که رویمان زیاد است تصمیم دارم توش از داستانی که نوشتم استفاده کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی