رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

باغ و بهار

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

Tulips and roses

دل مال منست . اختیارش باتو


این خانه ی ماست اعتبارش با تو


بی تو همه چیز هیچ و دنیا پوچ است


باغیســـــــت مـــــــرا .گل و بهـــــــارش با تـــو


گیتی رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

سلام

احسنت برشما

قلمتون مستدام.
پاسخ:
من باید سپاسگزار مهر شما باشم . همه را تا آنجا که شما زحمت کشیده و تقریبا ویراستاری کردید درست کردم انشاالله که موفق شده باشم . ولیکن مانده ام اینهمه لطف را چگونه پاسخگو باشم . سپاس عزیزم

سلام خانم رسایی گلم

مبارکه ایشالا موفق باشین

شما اینطور پرانرژی و فعال منم که تنبل و بی حال و بی حوصله!

ایشالا همیشه پرانرژی و با روحیه باشین خدا دخترا و نوه های گلتونو حفظ کنه و سایه پرمهر شما همیشه بالا سرشون باشه.

به خانواده محترمتون سلام  برسونید میبوسمتون.



پاسخ:
مرسی پارانزیم جان این نوه ی بزرگ من خیال میکنه من 18 سالمه میره و میاد برام کار درست میکنه این وبو آرتین برام درست کرده . راستش یک داستان که حدود 420 صفخه A چند سال پیش نوشتم تصمیم دارم قسمت قسمت تو این وب بدارم . اگر نوه دار بشی مطمئین با یکوقت متوجه میشی 6تا وب هم داری. خدا به دادم برسه تو این سه ماه . شایدم دوام نیارم . قربون محبتت برم . میبوسمت 

سلام خانم رسایی گلم

مبارکه ایشالا موفق باشین

شما اینطور پرانرژی و فعال منم که تنبل و بی حال و بی حوصله!

ایشالا همیشه پرانرژی و با روحیه باشین خدا دخترا و نوه های گلتونو حفظ کنه و سایه پرمهر شما همیشه بالا سرشون باشه.

به خانواده محترمتون سلام  برسونید میبوسمتون.



پاسخ:
تو نازنین قوت قلب من بوده و هستی . تو هم سلام خدمت همه ی عزیزانت از طرف من برسان 
سلام بر شما
بسیار زیبا و روان و ساده بود
لذت بردم.
موفق باشین
پاسخ:
سعادتیست برای یک وب که بزرگوارانی مثل شما لطف میکنند . سپاسگزار شما هستم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی