رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

ترک وطن کنم

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ

. http://japan-russia.jimdo.com/%D0%B7%D0%B8%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%81%D0%B0%D0%B4%D1%8B-%D0%BB%D1%83%D1%87%D1%88%D0%B8%D0%B5-%D0%B2-%D0%BC%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B5-%D1%82%D0%B5%D0%BB-7-495-226-01-14/

آســــــان نبوده اینـــکه جلای وطن کنم


یا بی خـــــــیال رخت اجانب به تن کنم


آخر نبــود چاره چه ســــــازم درین دیار؟


بهتر بود که ترک دل و جان و تن کنم 


گیتی رسائی





  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام گلم

شعرتون سوزناک بود!


پاسخ:
عزیزم از اینهمه محبت تو سپاسگزار هستم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی