رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

غم دل

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ب.ظ


بـــــــگو دل را کــــــــــجا باید گـــــــــذارم


که مـــن یاری در این دنــــــیا نـــدارم


زتنهـــــــائی دلم در خون نشسته


زگفتن از غمم پروا ندارم


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

ارائه قالب های حرفه ای ریسپانسیو واکنشگرا برای وبلگ
قالب های مذهبی، هنری، عاشقانه، عمومی، ورزشی، پزشکی، طبیعت
ناک وب
پاسخ:
بسیار برای وبتون زحمت کشیده بودید رفتم دیدم . انشاالله موفق باشید. ممنونم که به دیدنم میائی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی