رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مریض عشق

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ق.ظ

free


به من گفتی که گیرم راه خود را


زخورشیدی دگر گرمای خود را


تو گفتی من نباشم لایق تو


بروپیدا بکن همپای خود را


به دینم لطمه زد لغزید پایم


تو پوشاندی زما سیمای خود را


به لب خشکید فریادم ولیکن


تو میکردی به پا غوغای خود را


نگشتی یار تا از دست رفتیم


نظر کن خاک زیرپای خود را


گرفتم حلقه ی زلفی دگر را


کنم از تو جدا فردای خود را


ندانستم جدا از دل نگردی


زدم آتش دل و دنیای خود را


"رسا" کی همدلی باشد دوائی؟


مریض عشق دارد جای خود را


گیتی رسائی


  • گیتی رسایی

نظرات  (۵)

من 25 سالمه و چند سالی هست با شدتی هر از گاهی کمتر و هر از گاهی بیشتر به این بیماری مبتلا هستم
شاید اگر وقت کنم تا شب یه شرح حالی برای همه از خودم نوشتم
ایراد بزرگ بیماری من اینه که مغزم روی یک مسئله قفل میکنه و دیگه ازش کنار نمیره
پاسخ:
خوب منم تقریبا همینطورم . وقتی مغزم رو یک چیز قفل میکنه بسختی میتونم ازش خودمو رها کنم . مثلا یکدفعه دارم غذا درست میکنم یک مطلب میاد توذهنم تا نرم اونو منعکس نکنم رو کاغذ منو ول نمیکنه و بعد هم بعضی وقتا میبینی پشت هم میاد یکدفعه ممکنه ظرف مدت کوتاهی دو سه صفحه نوشتم ولی بعضی اوقات برای پیدا کردن فقط و فقط یک کلمه مدتها فکر میکنم و باز هم موفق نمیشم . البته من میدونم این وضع من با شما فرق میکنه ولی خوب بهر حال هرکسی باید یک جوری سرش به خودش گرم باشه . بقول قدیمیها اگر خدا توی هر لقمه ی ما استخون نذاره اون لقمه درست نمیشه . والله من تا حالا کسی رو ندیدم که سرراحت به بالین بذاره در یک فرصت یک داستان کوچولو برات میگم . البته اگر وقت و حوصله داشته باشی
اتفاقا بعد از دیدن وبتان دنبال وب دیگراتنم گشتم چون معلوم بود از مهاجرت کرده های بلاگفایید
و اتفاقا پیامی در مورد  درباره وبلاگ آن یکی وب برایتان گذاشتم که هر کار کردم ارسال نشد 
به نظرم به ذوق و قریحه خداوندیتان خیلی کم لطفید بل توجه به این نوشته :
بانوئی ایرانی هستم . با نام ایرانی گیتی . 
ادعای شاعری ندارم از هیچ قالب شعری پیروی نمیکنم
دلنوشته های من شعر نیستند .من از دلم حرف میزنم
نه قافیه و نه ردیف و نه......... هیچکدام مورد نظرم نیست
پاسخ:
متاسفانه اون بلاگ بسته شد دوستان ماهی داشتم خیلی دلم براشون تنگه هرچی میگردم پیداشون نمیکنم . نمیدونستم توی دنیای مجازی آدم اینجوری وابسته میشه . ممنونم که به من توجه داری .
چرا ؟
سلام مامان گیتی.

خیلی زیبا سرودید.
پاسخ:
سلام عزیزم . طاعات و عباداتت قبول . التماس دعا
ارائه قالب های حرفه ای ریسپانسیو واکنشگرا برای وبلگ
قالب های مذهبی، هنری، عاشقانه، عمومی، ورزشی، پزشکی، طبیعت
ناک وب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی