رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

لحظه های ناب

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ق.ظ

photo tumblr_nhdfdeEWrV1s5u2cno1_500.jpg


گاه بین دوســـــتان رخساره پنهان میکنم


بردن این درد را ایــــنگونه آسان میکنم


یاد آن دوران که از مستی گریـبان چاک بود


لحظه هایم لـــحظه های نابتر از ناب بـود


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

آنچه سرنوشت ما را مشخص می کند، شرایط زندگی نیست، بلکه تصمیم های ما است.((آنتونی رابینز))
پاسخ:
سلام صد در صد موافقم .مرسی عزیزم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی