رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

پرو بال شکسته

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ق.ظ

Igor Levashov por amarys2art — uma apresentação de slides My Opera


زبار غم نشود شانه های من خالی


نمانده از غم دوران برای من حالی


عجب مدار که خم گشته ام بمثل کمان


شکسته گشت مرا بود گر پرو بالی


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

مهم نیست چقدر طول بکشد،
مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد
پاسخ:
صدر صد با شما موافق هستم . و اما کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟
سایت خیلی خوبی دارین خیلی
پاسخ:
شما لطف دارین من بسیار خوشحال هستم ای این که شما لطف کردید . به وبتان خواهم آمد نیلوفر جان چند بار به دیدنت اومدم جای کامنت نداری شاید من پیدا نمیکنم بهر حال صمیمانه از تو متشکرم
  • حسین غلامى خواه
  • سلام خانم رسایی
    خوشحالم میبینمتون.
    پاسخ:
    سلام آقای غلامی خواه من خیلی از اینکه بلاگفا دچار مشکل شد ناراحت هستم تمام دوستانم را که بسیار به آنها دلبسته بودم ازدست دادم هرچه میکنم تقریبا هیچکدامشان را پیدا نمیکنم یکی مثل شمار ا که می بینم خیلی خوشحال میشوم مثل اینکه در یک کشو غریب چشم آدم به یک هموطن میافتد.. در وبتان خدمت میرسم . به یاد سروده های زیبای شما هستم . باز هم سپاس  از حضورتان که دلم را گرم کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی