رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

باید دل گسست

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

Daily Paintworks - "Still Life with Orchids" - Original Fine Art for Sale - © Jacqueline Gnott



داده ام بر بــــــــاد این دنیا و آن دنیای خـــــــویش


نی دگر آئــــــــــین مانده در برم نـــــــی حب کیش


آنکه میســـــــوزد دلش داند چه باشد حال  مــــــا


شـــــــاید او پرسـد گــــهی حال و گهی احوال ما


مـــن زدنیــــــا نالـــه دارم نی دســــــت این وآن


آتــــــــشی دارم که مــــــــیسوزاندم تا پای جــان


ناله کــــــــی آرام سازد روح و جان خســته ام ؟


درد را گــــــویا که خوداینــــگونه برخودبسته ام 


راســت گویا گفته اند خودکرده را تدبیرنیــست


این چنین خود کرده را راهی بجز زنجیر نیست


تاجهان هست و" رسا" هست و دل دیوانه هست


چاره ات اینــــــست .باید دل ازین دنیـــــاگسست


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی