رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مرا ایکاش درمان کرده بودی

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ق.ظ

anger by nimblefingers  on 500px


مرا ای کاش درمان کــــرده بودی


به یک لبخند مــهمان کرده بودی


اگر بخــــــشــنده بـــــــودی نازنینم


برایــم مرگ آســـــــان کرده بودی


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)


سلام خانوم رسایی خدا نکنه خاطر عزیز شما را گزندی فرا گیرد وهمیشه در کمال سلامت وشادابی باشید آمین [گل]

پاسخ:
ممنونم شرمنده که این روزها بسیار گرفتارم . مرا خواهید بخشید
سلام سلام خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم موفق باشین
پاسخ:
خواهش میکنم نیلوفر جان . سعادت منست حضور نازنینانی مثل تو .
  • م.ا.ه... خانوم
  • درود بر شما و احساس زیبایتان.... پاینده و شاد باشید
    پاسخ:
    و منهم ممنونم از اینهمه محبت شما . خوشحالم که به دلتان نشسته 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی