رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

آتش سینه سوز

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ

Landscape, Animated Gif, Animated Gifs, Animation. Water Reflections, Animated Graphics, Landscapes, Beautiful Landscape, Animated Landscapes, Keefers Ph...


مرا دردیســـــــــت در دل عاشــــــقانه


کزآن . آتـــــش گــــــرفته آشـــــیانـــه

چنــــــان گرم است از غم سینه ی من


کــه آتــــــش را کند آئــــــینه ی مـــن


خـــــــداوندا تو میدانی چـــه سوزیست


که آتش نیســــت این. آتش فروزیســت


بگــــــیر این دل . مرا آســـــوده ام کن


مــــــرا زین بـــــیشتر فرســوده ام کن


دل آزاری شــــــده  کار رقـــــیــــــبم


هــــــــزاران درد ِبــــــیدرمان رفیـــقم


"رســــــــا" دلدادگی بس کــــن. تمــامی


سیــــــه کردی تو  عــــمر و زنــــدگانی


گیتی رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۳)

سلام گلم

احسنت عالیه عالی.
پاسخ:
تسنیم جان تو یکی از اون نازنینانی هستی که همیشه باعث دلگرمی من بودی . ازت ممنونم 
سلام دوست عزیز
وبلاگتون خیلی زیباست
اگه با تبادل لینک موافقین خبر بدین
پاسخ:
با اشتیاق لینکتون کردم 
  • مدیر داخلی
  • سلام سرکار خانم رسایی

    به یک وبلاگ شما نظر گذاشتیم

    شعر گرگ جهانخوار شما منتشر شد
    ادرس سایت
    www.naabsora.ir
    در کنار شعر گرگ شما نوشته شده ارسال مستقیم مطلب روی
    more read
    کلیک کنید و مانند قبل اشعارتان را ارسال فرمایید منتظریم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی