رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دل عاشق

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ق.ظ


♥


نشاط را اثر نیست در دل عاشق


پراز شراره ی درد است در دل عاشق


تو از نگاه نخوانی چه فتنه ها برپاست


هزاردرد نهان است در دل عاشق


اگر نبود غم عاشقان و مشتاقان


بجای گل همه خس بود در دل عاشق


گل است آنچه نشان میدهد ز عشق و هوس


مجوی گل به گلستان بجز دل عاشق


بیا که آتش هجران و دردوسوزوگداز


چهارعنصر عشقند در دل عاشق


"رسا" نباشد ازین قشر دینِ دلدده


فقط هوای طرب بود در دل عاشق

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • شب قدر از خم توحید شرابم دادند

    تشنه لب بودم و آب از می نابم دادند

    العطش گفتم و نوشیدم از آن بادۀ ناب

    تا نجات از عطش روز حسابم دادند...

    التماس دعا...♥
    پاسخ:
    عزیزم دعا میکنم که به حق این شبها به  هرآرزوئی که داری  و خداوند به صلاح تو میداند برسی
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
    پاسخ:
    خوشحالم که به دیدنم اومدید حتما وظیقه دار هستم که بازدید شما را پس بدهم که صد البته واجب است

    چرا وقتی میخواهم به وبتان بیایم این پیغام را میده ؟(متأسفانه در اجرای درخواست شما خطایی رخ داده است. لطفا مجددا تلاش کنید.)
  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
    پاسخ:
    ممنونم آقای حافظی . لطف کردید سپاسگزارتان هستم 
  • چاپ فلزات
  • شعر قشنگی بود . مجوی گل به گلستان بجز دل عاشق
    پاسخ:
    ممنونم از لطف شما . خدمت میرسم در وبتان تا عرض ادبی کرده باشم به وبتان آمدم خیلی برایم جالب بود نه اینکه تا حال ندیده باشم . نه .ولی بودن چنین وبی با اینهمه تنوع . موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی