رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

شکایت

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ

Decent Image Scraps: Animation 9

سبک گـــــــشتم چو کــــــردم من شـــــــکایت


چــــو گفـــــتم درد خــــود را در نـــــهایت


ندانســـــتم که پـــــایـــــانی نـــدارد


که دارد زندگانی بس حکایت


گیتی رسائی





 


  • گیتی رسایی

رسا

زندگانی

شکایت

نهایت

نظرات  (۳)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • لطف کن پیش من از دلبر و معشوق نگو...

    پیش یک آدم معـــــــلول نباید بدوی.......!



    http://s2.img7.ir/fYC1q.jpg
    پاسخ:
    ممنونم زهره جان . بازم شرمنده
    تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد
    حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد
    نیست دیگر به خرابات خرابی چون من
    باز خواهی که مــرا سـیل دمادم ببرد
    حال آن خسته چه باشد که طبیب ش بزند
    زخم و بــر زخــم نمک پاشد و مرهم ببرد
    پاکبازی که تو خواهی نفسی بنوازیش
    نه عجب باشد اگر صــرفه ز عــالم ببرد
    آنکه بر دامن احسان تواش دسترسی ست
    به دهان خاکش اگر نــام ز حاتم بــبــرد
    عماد خراسانی

    ناز قلمتون بانو
    پاسخ:
    من عاشق سروده های عماد هستم . اوایل خیال میکردم از شاعران خیلی قدیمی هست ولی بعد فهمیدم معاصر است ولی الحق که زیبا میسراید .
     عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم!
    986516598474748

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی