رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

گفتند عاشقی

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ب.ظ

.LOVE     also see dating ideas below www.pinterest.com/dkelley9699/how-todating-sizzling-ideas/


گفتند عاشــــــــقی ، زصبــــا حرف میزنی


در عاشـــــقی ز سوز و چـرا ،حرف میزنی


گفتــــند عاشقی که زبان با دلت یکیست


اینـــسان که سوختی زکجا حرف میزنی؟


گفـــــتند عاشــقی که چنین ناله میکـنی


بی خــــود شدی زدرد و بلا حرف مــیزنی


گـــــفتند عاشـــقی که بسوزد دلت زهیچ


خاکســــــتری ،زمهر و وفا حــــــرف میزنی


گفتند عاشقی که چنین رفته ای زخویش



بـــی پاوســـــر ز رازِ بقاحرف مــــــــیزنی


گفتــــــــند عاشق و زخود نیستــــت خبر


باصـــــــــد زبان زســـوزو نوا حرف میزنی


گفــــــــتند عاشــقی ، بخدا عاشق دلم


بامـــــــن مگو که از دل ما حــرف میزنی


گفــــتند عاشقی که چنین غافلی زجان


دیوانه ای کـــه همچو"رسا" حرف میزنی


گیتی رسائی

نظرات  (۱)

  • ℳℐℒÅÐ .ℳ.
  • گاهی سخت می شود …
    دوستش داری و نمی داند
    دوستش داری و نمی خواهد
    دوستش داری و نمی آید
    دوستش داری و سهم تو از بودنش
    فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
    دوستش داری و سهم تو
    از این همه ، تنهایی است ....
    پاسخ:
    متشکرم از حضورتان . بسیار زیباست کامنتتون لذت بردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی