رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

آرزوی من

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ


Girl Animation

آرزویم همه این است که شب تا به ســـحر

باشـــــامم شود ای ماه . به مانند ســــحر

مــــگذر از برم ای ماه و مـــــگردان صورت

که مرا شام شود بی تو به هنگام سحر

گیتی رسائی
  • گیتی رسایی

سحر

شام

مگردان

گیتی رسائی

نظرات  (۱)

شعری زیبا بود.
لذت بردم.
سپاس
پاسخ:
از وبتان بسیار لذت بردم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی