رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دل بریدن

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ق.ظ


animated gif

مــــــن نیازم به تو بیــــــــش از نفس است

همـــــــه دنیا ز بـــرایم قفــــــــس است

هــــــمچو آتش که نهـــی بردل یخ

دل بریدن زهوایت هوس است

گیتی رسائی
  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

واقعا زیبا بود.
آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست
فروغ
پاسخ:
بسیار از وبتان خوشم اومد . ممنونم که به دیدنم میائید اگز از داستانی هم که نوشتم دیدن کنید خوشحالتر خواهم شد
بسیار زیبا...
پاسخ:
ممنونم . سایتتو بسیار آموزنده بود برای من 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی