رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چنان غرقی

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

hearts - Google Search


به آن چشـــــــمی که می بینی تو خود را


نشـــــــاید بنــگری احــــوال مـــــــارا


چنان غرقی درین ســـودا عزیزم


که گویا نیستی در عالم ما


گیتی رسائی

نظرات  (۲)

  • مهدی مهدوی
  • متنه خوبیه. ولی میتونست بهتر باشه.
    ولی عکسای وبلاگت عالیه.
    امیدوارم شماهم یکی از دنبال کنندگان وبلاگم باشید.
    تشکر
    mahdi13579.blog.ir
    پاسخ:
    از اینکه عکسها رو پسندید که بسیار خوشحالم . ضمنا خوب سخن را تا هرکجا بخواهی میتوانی بکشی . ولی من تا اینجا بیشتر به دلم ننشست 
    مثله همیشه عالی بانو.
    سپاس
    پاسخ:
    لطف شماست . بسیار شادمانم از اینهمه مهربانی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی