رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

بی خردان

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ب.ظ

Animation


خندند به من اگر که حالم بینند


یا از رخ مـــن درد و مـــــلالم بینند


آتــــــش به جهان زنند این بـــی خردان


گــــــــر سّرِ دل و خـــــــواب و خـــــیالم بینند


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

بی خردان

خواب و خیال

سّر

ملال

نظرات  (۴)

سلام ودرود بر شما

  

یک پلک سرمه ریخت که بی دل کند مرا
گیسو قصیده کرد که خاقانی ام کند
دستم چقدر مانده به گلهای دامنت ؟
دستم چقدر مانده خراسانی ام کند ؟
می ترسم آنکه خانه به دوش همیشگی !
گلشهر گونه های تو افغانی ام کند
در چترهای بسته هوا آفتابی است
بگذار چتر باز تو بارانی ام کند
چون بادهای آخر پاییز خسته ام
ای کاش دکمه های تو زندانی ام کند      
این اشک ها به کشف نمک ختم می شوند
این گریه می رود که چراغانی ام کند رضا بروسان

 


پاسخ:
ایکاش دگمه های تو زندانیم کند . خیلی زیبا ست راستی این آقای پروسان و عبدالملکیان شعرهای زیبائی میگن من اکثر اشعارشون رو خوندم و بسیار هم لذت بردم مرسی ملاحت جان 
  • مهدی مهدوی
  • جالب بود.
    پاسخ:
    سپاسگزارتان هستم لطف فرمودید
    ... بسیاری گمان می‌کردند که پیامبر(ص) انتقام سختی از مشرکانی که سال‌ها به شکنجه و عذاب، قتل و غارت مسلمانان پرداخته بودند، خواهد گرفت؛ ولی حضرت به ابوسفیان فرمود که به مکه برگردد و ...
    سلام دوست عزیز به ما هم سر بزن و با نظرات خوبت همراهمون باش
    http://www.jonbeshnet.ir/news/68760
    پاسخ:
    خدمتتان رسیدم و بسیار آموختم موفق و پاینده باشید
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • اینچنین دلبرانه

    میان دشت قدم نزن لعنتی!

    بگذار خورشید هم

    حواسش به آفتابگردان ها باشد


    http://8pic.ir/images/u9mmixg327856xl0ak5e.jpg

    پاسخ:
    چه خیال قشنگی اومده سراغ چشمهای مشتاق و عاشق.........................

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی