رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

سراغت را گرفتم

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

So soft


سراغــــت را گرفــــتم از مـــــــه و مــــــــهر


که تا شـــــــاید بیــــفتد چـــــــهر برچهر


ندانستم رفیــــــقان کیــــــنه ورزند


جدایت میکنند با حیله و سِحر


گیتی رسائی

نظرات  (۴)

هیجان ارتفاع
http://bolanda.blog.ir/category/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE/

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ
بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم 

فروغ فرخزاد

پاسخ:
من کمتر به شعر کوتاه از فروغ برخورده بودم و این شعرش را اصلا ندیده بودم مرسی ملاحت جان
زیبا بود!
بیاد فرهاد و کوه کندن و آن پر زن افتادم.
سپاس...
پاسخ:
ممنونم از حضورتون
زیبا بود!
بیاد فرهاد و کوه کندن و آن پر زن افتادم.
سپاس...
پاسخ:
به وبتون آمدم و کلی آموختم . ممنونم از حضورتون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی