رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

در خواب و خیال

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ب.ظ

Conceptual Photography by Petra Holl�nder


از ســــــر سیـــــری ببیـــــن گه گه نگاهت مـــیکنم


با خیــــــالات گذشته اشـــــــــتباهت مــــــیکــــنم


عشق و مستی داستانی بود چون خوابی گـــذشت


مـــــن ترا در خواب هایم بی گنــــــاهت میــــکنم


گیتی رسائی

نظرات  (۲)

تلخی را به شیرینی می نگارید بانو
******************************

تنم
آغشته به برگ هاست
برگشته ام از جنگل
و تازه فهمیده ام
دوستی ام با شاخه ها به هزارسال پیش برمی گردد
ما
همدیگر را نشناخته خواهیم مرد
در سرزمینی
که غم
خیابان ها را جارو می زند..
تنها چهره ی درخت ها برایم آشناست
در خانه ای با اتاق های کوچکِ درهم
که خاطره ها
چراغ آویزان از سقف را خاموش می کند
به انتظار باد می نشینم
که بی تابانه
برای بوسیدنم پرده ها را کنار می زند..
ما همدیگر را
در آغوش نکشیده خواهیم مرد
و بعد در انبوه خاطره هایی که نداشیم
به هم خیره می مانیم...!


"فرناز خان احمدی

**************************************
پاسخ:
بسیار زیباست ملاحت جان
  • مـاه بـانو :)
  • فوقِ عالی :)
    پاسخ:
    سپاسگزار مهرتان هستم ماه بانو خانم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی