رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

سر در گم عشق

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۰۸ ق.ظ

Decent Image Scraps: Animation


کاش می شد من فراموشت کنم


همچو خورشیدی . که خاموشت کنم


بگذرم از تو فروپاشی کنم


با خیال تو هم آغوشی کنم


آسمان سینه بارانی کنم


عشق را با خویش قربانی کنم


هرغزل بهرت تماشائی کنم


درسرای عشق غوغائی کنم


ناتوانم زین همه .کاری کنم


کاش می شد با دلم یاری کنم


عشق را گه گاه مهمانت کنم


تاسحرگه بوسه بارانت کنم


چون "رسا" خود را به قربانت کنم


یا درون سینه پنهانت کنم


گیتی رسائی


نظرات  (۵)

وشما چه زیبا از دل می نویسیدو چه قرابتی دارد دلم با این اشعار


*****************************************************

دلم می گیرد

وقتی می بینم

او هست.. من هستم..

اما قسمت نیست!


****************************************************


پاسخ:
امان از قسمت . دنیا جای تسهیم به نسبت نیست 
  • مـاه بـانو :)
  • وای که چقــد زیبا بود این شعــر !

    کــاش میشـد من فراموشـت کنم !!

    فــوق العــاده :)


    پاسخ:
    ولی نمیشه ( کاش میشد)
    ممنونم از این حضور قشنگ شما
  • مهدی مهدوی
  • عالی.
    و همچنین...
    از حضور پر رنگ شما در وبلاگ این جانب کمال تشکر را دارم.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    انجام وظیفه بود و سپاسگزاری از حضورتان 
    فوق العاده...
    بسیار زیبا...
    درود به شما بانو
    پاسخ:
    سعادتیست که دلنوشته ام به دلتان نشست.

    ممنونم ازحضورتان
    عالی
    پاسخ:
    ممنونم لطف دارید . از وبتان دیدن کردم بسیار به دلم نشست 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی