رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

صدای درد

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ


Heart swing Click on the GIF and watch the picture become a moving one. it takes a moment to get to its best.  I think it is so cool to watch.


گمان مــــــــدار که بر درد تـــــــــو دوا باشم


یـــــــا بــــه هر ناله ات نــوا باشــــــــم


هرکــــــه از درد خود خبر دارد


در درون خودش صدا دارد


گیتی رسائی



  • گیتی رسایی

دوا

صدای درد ریال نوا

نالیه

نظرات  (۳)

  • منتظر المهدی
  • دل بیقرار رادرمان میکنی ودل درمان رابی قرار میکنی آخرنگفتی دردی یادرمان؟؟؟
    پاسخ:
    جهان شلوغ شده بهر حال معلوم نیست چه خبره 

    و عشق را
    کنار تیرک راه بند
    تازیانه می زنند
    عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد...
    روزگار غریبی است نازنین...
    آنکه بر در می کوبد شباهنگام
    به کشتن چراغ آمده است
    نور را در پستوی خانه نهان باید کرد... شاملو

    پاسخ:
    خیلی قشنگه این شعر مرسی  یکی از معروفترین اشعار شاملو هست . همیشه تازگی خودش را دارد .
    لایک
    پاسخ:
    سلام ممنونم از حضورتون . دلم میخواست از دوربینهای مدار بسته ی شما استفاده کنم ولی حیف که توی یک چهار دیواری که هستم چنین به چنین امکانی نیاز نیست . بهر حال حضورتان را ارج مینهم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی