رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

تیشه غم

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ

★ℒ ★


دیوانــــگیم شــــده زبانزد


بدجـــــــــــــــور زمانه ریــــشه ام زد


اینگونه شــــــــــــــــدست حـــــــال و روزم


با تیــــــشه غــــــــــــــــم به ریشــــــــــــــه ام زد


گیتی رسائی

نظرات  (۴)

 

گل که هنوز نو به دست آمده بود  
نشکفته تمام باد قهرش بربود 
بیچاره بسی امید در خاطر داشت  
امید دراز و عمر کوتاه چه سود؟ سعدی


سلام بانو جان.دستمریزاد.



نمی دونم چرا اون وبلاگ شما که اسمش نقشی از رویاست

وقتی روش کلیک می کنم یه صفحه دیگه باز نمیشه

پاسخ:
ملاحت جان داری شرمنده ام میکنی با اینهمه لطف من واقعا خجالتزده ی تو هستم . او ن سایت متاسفانه چند روز است که از کار افتاده خودم هم نمیتونم برم توش . میمونم تا درست بشه . باز ازمحبتت ممنونم
  • مهدی مهدوی
  • لایک
    پاسخ:
    دلم را با آمدنتان گرم میکنید و ممنونم از اینهمه لطف شما 
  • مهدی مهدوی
  • لایک
    پاسخ:
    سپاسگزارمهررلطف شما هستم 
    سلام وبلاگ شما عالیییییییییه ومطالبتون هم اموزنده
    ازشما خواهش میکنم به وبلاگ من سربزنید و حتما حتما حتما نظر بدید.باتشکر
    پاسخ:
    آمدم ولی پنجره کامنتها باز نشد احتمالا مشکل از من هست . ببخش منو ملوس خانم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی