رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

تو هستم کردی

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ


Alaya Gadeh


دیدند به جـــــرعه ای تو مستم کردی


من نیست شدم ولی تو هستم کردی


و آنگاه شــــکستی به جفا بال و پرم


ای وای مگو ، آلت دستــــــم کردی



گیــــتی رســــــــائی

نظرات  (۲)

لایک
پاسخ:
ممنونم آقا مهدوی شما خیلی به من لطف دارید و این برای من بسیار با ارزش است . سپاس
  • سید مهدی فرح بخشیان
  • خدا عقلت بده!!!!
    پاسخ:
    انشاالله به همه ی بندگانش خصوصا به .  آنها که راهنمائی میکنند و راهنمائی نمیشوند. چقدر خوبست که انسان از یک جمله ( حتی یک جمله ) مثل انسانهای خوب محبت بیافرینند و نه نفرت و بد نهادی خود را عیان سازند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی