رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دلت جنگ گرفت

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ب.ظ

مترسکی شده ام عاشق کلاغی که


از نقش رخ تو شعر من رنگ گرفت


چون متـرسکی به سینه آهنگ گرفت


امــــــــروز کنار تو دلـــــــــم شادان اســـت


هـــــــرچند که بامـــــــنت دلت جــــــنگ گــــرفت


گـــــــــــیتـــــــــــی رســـــــــــــــائــــــــــی

نظرات  (۳)

مانا باد وجود پرمهرتان ونویسا قلم توانا یتان


پاسخ:
ملاحت جان اصلا باز نشد که نشد . ببخش به خدا میخوام مثل خودت باشم لااقل مثل تو نه . یک کمی جبران کنم . راستی گلهای رز صورتی که گذاشتی چقدر قشنگه. بازم سعی میکنم .
خیلی زیبا.به مبلاگ من هم سریبزنید
پاسخ:
از خوندن مطالب وبتون بسیار لذت بردم موفق باشید ضمنا سپاسگزار هستم ازحضورتون
لایک
پاسخ:
سپاس از حضورتون .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی