رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

مترسانم

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ب.ظ


Beautiful Roses
متـــــــرسانم ز رنـــــــــج و نــــــاتوانی

که بگذشتــــــــم من از این زنــــدگانی

تورا در خـــــواب بودم خـــــــواب دیدم

زپا تا ســــــر تو را مــن  مــی ستودم

تو در خــــــــوابم چنان مهتــــاب بودی

به چشـــــمم عـشق را مــعنا نمودی

چه گــــــویم ؟تابِ گفتن دادم ازدست

زنامت می شود هــــر ذره ام مــست

متـــــــرسانم ز شیــــدائی ز مستی

که من بگذشتـــــه ام از مرز هستی

اگـــــر خوابم، به دیـــــدار تو مشتاق

به بیــــــــداری زدرد هــجر بی طاق

خوشــــــــم اما بـه پایت اُفــــــتادن

که جز وصـــــلت نباشد خواهش من

نگاهـــــــت هستـــی ام از من ربوده

"رســــــا" هر قصه را با غم سروده

گیتی رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۵)

زیبا بوووووووووود
پاسخ:
منهم از وب شما بسیار لذت بردم 
چی بگم ؟
خیلی قشنگ و با تجربه بود
پاسخ:
اومدم به وبتون . پستهاتون خصوصا پست آخرتون رو خوندم . ولی نمیدونم چرا صفحه ی کامنتها هرچه کردم باز نشد . بهر حال ممنونم 
زیبا بود
پاسخ:
مثل همیشه لطف شماست 
  • کیکاووس (شباهنگ)
  •  مترسانم ز شیدائی و مستی
         کهمن بگذشته ام از مرز هستی
      درود بانو درودی بیکران برشما
    من باید از شما سپاسگزار باشم واز بخت خودم که وب شما را پیدا کردم...
    هیشه عاشق فکر میکند از خودش شیداتر نیست  ولی من امشب متوجه شدم که
     اشتباه بزرگی میکردم....
          این چرخ بچرخد چه باشم چه نباشم
          وین زهره برقصد چه باشم چه نباشم
          بس لاله بروید ز خاکم   به  بهار
          جز عشق نخواهم چه باشم چه نباشم......شاد باشید
    پاسخ:
    سپاسگزار مهرتان هستم . شما لطف دارید و این به من دلگرمی میدهد و برایم بسیار ارزشمند است 
    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی