رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

آرام ما باش

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ب.ظ

Igor Levashov:


بیـــــا با ما دمــی آرام مــــا باش


دمی هم دلبر و جانان مـــا باش


ندارم حسرتی جز روی ماهــت


خــــــیال ثابت دنـیای ما باش


گیتی رسائی

  • ۹۴/۰۶/۲۸
  • گیتی رسایی

آرام ما باش

حانان

خیال ثابت

دنیا

نظرات  (۲)

لایک
پاسخ:
سپاسگزارم 
  • کیکاووس (شباهنگ)
  • سلام بانو رسائی
      لطف دارید بله اشعار همه از خودم است میدانم ممکنست ایراد های زیادی
    داشته باشند ..منتها اینها برای من فقط دلنوشته است وقتی آدم محرم وهمدمی
    یکرنگ نداشته باشه به نوشتن رو میکنه وبه درستی وغلط بودنش زیاد توجه نمیکند
    هر چی از دلش بیرون میاد رو کاغذ میآورد..بهر حال از لطف شما سپاسگزارم
    وقتی داستان را تا انتها بخوانم حتماً به شما اطلاع خواهم داد .شاد و پیروز باشید
    پاسخ:
    سپاسگزار مهرتان هستم . دقیقا درست میفرمائید . به نظر من مهم اینست که دلنوشته بکر باشد آرایش و پیرایشش به نظر من دلنشین نیست ممکن از به زبان و با فرمولها بسیار همخوانی و هم آهنگی داشته باشد ولی خوب هرکس باید بنا به ذائقه ی خودش بنویسد. امیدوارم از داستان منهم خوشتان بیاید . امیدوارم