رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دلقکم

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ


گاه گاهی که به خود می نگرم


دلقکم مست . زخود بی خبرم


مستیم نیست زجام و دف و نی


آتشی هست که زد بر جگرم


گیتی رسائی

نظرات  (۵)

آغوش تو که باشد

خواب،

دیگر بهانه ای برای خستگی نیست

و تپش های قلبت،

می شود لالایی کودکانه ام

کنارم بمان
می خواهم صبح،

چشم‌هایم در نگاه تو بیدار شوند...

پاسخ:
بسیار شاعرانه و رویائی . مرسی عزیزم ملاحت جان 

پاییز من از آنجایی آغاز می شود
که تو چند قدم از شعرهایم دور می شوی
بانو ...
همیشه همین است که می بینی
برگ ها وقتی به مردن فکر می کنند
که مهر تمام شده باشد...


"مرتضی غلام نژاد
پاسخ:
راست میگوئی . پائیز را میتوان با هزار رنگ نوشت آخر درد هر روز به رنگیست .مثل برگهای پائیز
سلام بانوجان.روزگارتان بر وفق مراد
مثل همیشه اشعارتان بر نیمکت دلم چنان میشیند که گویی برخاستنی نیست.

همه چیز کنار تو لطیف است

پونههای لب رودخانه
سنگی که در آب می اندازی
و کلمات بی رحمی که بر زبان می آوری
صدایت
شب آرامی ست
که جنگل را در بر می گیرد
و آخرین شعله های آتش را
در من خاموش می کند

"
مژگان عباسلو

مهرتان پاینده
پاسخ:
وقتی به دل مینشینی همه چیز زیباست . همه چیز حتی جدائی
عالی بود
پاسخ:
امید است موفق شوید . آرزویم اینست . ممنونم ازحضورتون 
  • رضا فاطمی
  • بهره می برم از اشعارتان..
    شما هم دلتون خیلی درده ها..::(سلامت باشین..
    پاسخ:
    به وبتان آمدم. فوق العاده بود . دستتان درد نکند . حدی برای تعریف نمانده . فراتر از تمجید است 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی