رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

فکر عاشق

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ

بزن به جاده ی شب بو، بیا به خانه ی من


عـــشق یـــعنـــی کـــه نبـــودن در بـــود


ظـــاهـــر آســـوده و آخـــر نـــابـــود


بـــی تمـــنا هـــمه هســتی دادن


فکر عاشق بجز این کار نبود


گیتی رسائی

نظرات  (۲)

هر زمان می بینمت قلبم پریشان می شود
چشم هایم در هوایت باز گریان می شود

حس عشقم ناگهان گل می کند اما چه حیف
مثل داغی در میان سینه پنهان می شود

گفته بودم دوستت دارم نکردی اعتنا
فکر می کردی که احساسم گریزان می شود

عشق تو تنها نماد دلخوشی هایم شده
دلخوشی هایی که رویاروی ِ پایان می شود

فکر می کردم که آسان است دل کندن ز تو
دل گناهش چیست چون اینگونه تاوان می شود؟

مطمئن هستم گلم من دوستت دارم هنوز
دوستت دارم که قلبم بی تو ویران می شود

قول دل کندن گرفتی، باشد، اما حس تو
تا ابد در گوشه ای از قلب کتمان می شود.

پاسخ:
عشق تو تنها نماد دلخوشیم شده

شعرهائی که کامنت میذاری ملاحت جان عالین
طیــنتِ پــاکـــُ و نیـــاکانِ نکو میــخواهد...
بُردنِ نــام علـــمدار وضـــو میــــخواهد...
پاسخ:
سلام به سحر خانم . اولا بهتون موفقیتتون رو تبریک میگم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی از تلاشهایتان نتیجه ای را که انتظار دارید بگیرید . ضمن اینکه ممنونم که مرا به یاد دارید .سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی