رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

پشت هر نگاه

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ


سوز هزار درد ، به نگاهـــی بیان شود

بیهوده است گر که بکوشی نهان شود

در پــــــشت هر نگاه غزلهاسـت گفتنی

صد باغ سرخ با نگهی چون خزان شود

گیتی رسائی


نظرات  (۲)

آدمیزاد فقط با آب و نان و هوا نیست که زنده است
این را دانستم 

و می دانم که آدم به آدم است که زنده است؛
آدم به عشق آدم زنده است!

..........

محمود دولت آبادی

پاسخ:
پس باید گشت تا آدم پیدا کرد .

کسی در گوشم گفت : نگرد ما گشتیم و پیدا نکردیم

راست گفته اند عالم از چهار عنصر تشکیل شده :

آب ، آتش ، خاک ، هوا …

آبی که از تو دریغ کردند

آتشی که در خیمه گاهت افتاد

خاکی که شد سجده گاه و طبیب دردها

و هوایی که عمری ست افتاده در دل ها …

ترکیب این چهار عنصر می شود کـــــــــــــــربلا …

پاسخ:
ممنونم هستی جان که فراموشم نمیکنی. از وبت بسیار لذت بردم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی