رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

یک جرعه داد

سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ق.ظ

Orange Calla Lily Bamboo Centerpiece - Dean Zamani:


هرآتشی که بود ، دل مارا کباب کرد


این دردهاســـــت که باید کتـــــاب کرد


دریاســت دل نه عجب از خــــــــــــــیال خام


یــــــک جــــــــــــرعه دادو حــــــــــــال دل ما خراب کرد


گیتی رسائی

نظرات  (۱)

می شود تنهایی بچگی کرد
تنهایی بزرگ شد
تنهایی زندگی کرد
تنهایی مُرد
ولی قهوه ی غروب های دلگیر جمعه را
که نمی شود
تنهایی خورد!

.............
مریم نوابی نژاد
پاسخ:
و من تنهائی را حتی با قهوه ی غروب دلگیر جمعه ها دوست دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی