رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

خود فروزی

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

Rose Animation


در مرام عشق اما، بی نیازیها دواست


گرشدی عاشق همه درد و بلاها کیمیاست


میـــــــــخری هر درد را با تارهای جان خــــــــویش


عاقبــــــت آتش شــــــــوی این خود فروزیها شـــفاست


گیتی رسائی



نظرات  (۳)

عالی بود 
به نظرمن که اینطور خیلی خیلی خوب هست ؛ ادبیات عاشقانه و غنایی آنقدر وسعت داره که نمیشه درباره اش صحبت کرد ؛ و شما هم عالی میسرایید
پاسخ:
ممنونم ازلطف و محبت شما . همیشه منو دلگرم میکنید .

می خواهم دوباره به دنیا بیایم 

بیرون در، تو منتظرم بوده باشی

و بی آنکه کسی بفهمد

جای بیداری و خواب را

به رسم خودمان درآریم

چه بود بیداری
که زندگی اش نام کرده بودند.
.................
شمس لنگرودی
پاسخ:
آنقدر عاشقانه است که دلم هوای دیگری پیدا کرد . رفتم و رفتم و رفتم .............................
وبتون خیلی عالیه موضوعاتشو متنوع ترکنین بهتره
پاسخ:
سلام سحر خانم . ممنونم از شما و لطفتون . درست میفرمائید من اگر شعر بگم و منظورم جلب نظر عزیزان باشد حرف شما کاملا درست است باید متنوع باشد اینو خودم میفهمم ولی من نه شاعرم و نه ادعا دارم و نه برای جلب نظر دوستان نازنینم هست که مینویسم من فقط و فقط این سه تا وب رو درست کردم که هم اوقات بیکاریم را ( که بسیار هم کم است) پر کنم هم دلنوشته هاس گذشته ام را ( بالغ به بیست و پنج سال پیش) توی اینها یادداشت کنم شاید برای بچه ها و نوه هام سرگرمی باشد البته شاید . ممنون هستم از شما که اهمین اندازه نگاهی بر نوشته هایم انداختید و آخر اینکه( از کوزه همان برون تراود که در اوست ) از دلنوشته انتظاری من بیش از این ندارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی