رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

زیر باران می روم

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ق.ظ

Inspiration Lane


نـــــــرم نرمک زیــــــر باران مــــــــــی روم


بی خیال ِ باد و طـــــــــوفان مــــی روم


خیـــــــــس خورده دردهایم گـــوئیا


چون سبکبالان خرامان می روم


گیتی رسائی

نظرات  (۲)

خیلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنونم از اینکه گه گاهی به دیدنم میائید از وبتان دیدن کردم مثل همیشه انتخابهایتان عالی بود
به به
از باران نوشتید.سپاس

خورشید را میدزدم
فقط برای تو!
میگذارم توی جیبم
تا فردا بزنم به موهایت
فردا به تو می گویم چقدر دوستت دارم!
فردا تو می فهمی
فردا تو هم مرا دوست خواهی داشت . می دانم!
آخ ... فردا!
راستی چرا فردا نمی شود؟
این شب چقدر طول کشیده...
چرا آفتاب نمی شود؟
یکی نیست بگوید خورشید کدام گوری رفته؟

.................

شل سیلوراستاین

پاسخ:
آری خورشید مرده . برای دلی این چنین  عاشق .

دو بیگانه ی همدرد ،

               از دو خویشِ بیدرد ،

                          با هم نزدیک ترند.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی