رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دل دیوانه سیری چند؟

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

~~Let Me Shine by justinderosa~~:


دل دیوانه سیری چند ؟ پرسید


دل دیوانه شد پابند، پوسید


زبس گفتی زهجر و وزجدائی


زتو حتی زیک لبخند ؛ ترسید


گیتی رسائی

نظرات  (۲)

yor#8&217;ue really a just right webmaster. The web site loading velocity is amazing. It kind of feels that you are doing any distinctive trick. Moreover, The contents are masterwork. you have performed a excellent job in this subject!
شبها

         چشم به راه می مانم

شاید باد بیاید

شاید قاصدکی

              خبری

اصلا ولش کن

دیدن همین ماه

                  بس است

چرا که تو او را

                    بسیار دوست داری.

 

آدم برفی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی