رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

دلگرمی تو

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۷ ق.ظ


دیوانگی ما شده سر گرمی تو


آشــــــــفتگی ما شده دلگــرمی تو


آن لاف زدن ز مهـــــــــربانی ایــــــــن بود؟


این بود تمـــــــــــام عــــــــشق و خونگــرمی تو؟


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۵)

سلام
مادرجون فکر کنم اون کامنتی که به اون یکی وبتون دادم به دستتون نرسیده.
همش تقصیر بلاگفا هستش.

ممنون که به کلبه ی من سر زدید.باعث خوشحالیم شدید.
http://www.ghorureto.bloglox.com
پاسخ:
آره مینا جانم . حتما نرسیده . بهر حال وظیفه ی منست هرچند بسیار گرفتارم و دوست دارم خودم در این مهربانیها پیشقدم باشم ولی باور کن نه توان جسمی ام این اجاره رو به من میده و نه یادم میمونه از اینکه با اینهمه لطف و بزرگواری میای و برام کامنت میذاری یکدنیا ممنونت هستم و قدر دان مینا جان هرکار میکنم این آدرس رو که دادی ارور که نه یک صفحه میاد که یعنی بلاک شده . نمیدونم چرا
مادرجون منم زیاد کار با کامپیوتر رو وارد نیستم فقط در همین میدونم که:
اگر نظری که برای شما میاد به طور خصوصی باشه چون نمیشه تاییدش کرد پس در نتیجه نمیتونید پاسخ کامنت براش بنویسید و بعدش وقتی من که محیط وبم لوکس بلاگه و شما در محیطی دیگه وب درست کردین و قتی من برای شما نظر میذارم اگر آدرس وبم رو برای شما در قسمت بالای وب بذارم برای شما کامنتم نمیاد که ما به شوخی بهش میگیم حسودی بلاگفا.
من الان توی اون یکی وبتون براتون نظر گذاشتم البته با ادرس وب،مطمئنم به دستتون نمیرسه.

شرمنده ام به خدا که نمیتونم کمکتون کنم.
پاسخ:
مینا جان این بلاگفا آخرشه اصلا انگار دیگه اون بلاگفا نیست مثلا از خود اینترنت میخوای یک عکس بذاری اصلا اجازه نمیده . ضمنا این سایت بیان رو نه میهن و نه بلاگفا اجازه رد شدن کامنتو بهش نمیدن . من میخواستم مثلا روی کامنتهام بذارم ارور میداد برای همین این وب من مهجور افتاده
 ضمنا ممنونم از تو نازنین . تو هم تو دوتا وب دیگرم بیا نظر بذار و اسم وبتو بده تا بیام به میهمانیت
سلام
خداروشکر که مشکل خاصی نبوده.
انشالله کامپیوتر هم درست میشه و شما کار با لپ تاب رو فرا میگیرید.
مرسی مادرجون، منم شما رو میبوسم.
شما خیلی عاشقانه شعر میگید.معلومه چیزی در درونتون پنهان مونده.
وقتی برای بار اول اومدم وبتون انتظار داشتم یه دختر سن پایین تر این شعرای لبریز از عشق رو گفته باشه ولی وقتی دیدم شمایید برام مهم شد که بیشتر باهاتون اشنا بشم.
پاسخ:
سلام مینا جان من کامپیوترم خدا را شکر درست شد کارت گرافیک سوخته بود که با کمک عزیزانم درست شد . راستی درست گفتی کلی با لب تاپ آشنا شدم راستش آدم عادت میکنه . ضمنا ممنونم که اینقدر منو مورد تشویق قرار میدی . حالا یک سئوال . من توی این وب ( بیان رو میگم چون من دوتا وب دیگر هم دارم هم تو بلاگفا و هم تو میهن بلاگ که همیشه کلی نظر اونجا میاد) اصلا نظر نمی بینم البته بازدید کننده زیاد هست ولی نظر نیست الان یکی از عزیزانم کامنت خصوصی گذاشته که نمیتونم بهش جواب بدم و نوشته توی وبت نمیشه کامنت گذاشت . من راستش به وبلاگ بیان خیلی وارد نیستم نمیدونم چرا نمیشه کامنت گذاشت ضمنا از وبهای دیگر که آدرس  بیان رو میذارم ارسال نمیشه . و دیگر اینکه بعضی اوقات بعضی از پیوندها خود به خود حذف میشه . اینهمه اشکال رو نمیدونم از کی بپرسم و چرا اگر بتونی جوابم رو بدی خیلی ازت ممنون میشم . میبوسمت عزیزم . ضمنا سئوال آخرت هم توضیحش زیاده باشه برای بعد .
سلام به گیتی بانوی مهربون خودم.
عیبی نداره من منتظر شما میمونم.فقط ترسیدم مشکلی پیش اومده باشه که بهم سر نمیزنید.
مزاحمت چیه.وقتی شما پا به وبم بذارید دنیای مجازیم متحول میشه.
http://ghorureto.loxblog.com/
پاسخ:
مینا حان ممنونم که درکم میکنی فقط دعا کن که زودتر این دستگاهم درست بشه . البته با لب تاپ هم دارم یاد میگیرم ولی سخته . میبوسمت عزیزم. تو باعث دلگرمی من هستی
سلام مادرجون
چرا کامنتهای منو تایید نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟
منکه ادرس بهتون میدم که بهم سر بزنید اما حضور گرمتون رو حس نمیکنم.
ghorureto.lox.blog.com

پاسخ:
مینا جان منو ببخش چند روز هست که کامپیوترم کلا خوابیده و من دسترسی به وبهایم ندارم امشب بر سبیل اتفاق یک لب تاپ گیر اوردم گفتم اگر بشه از خجالت بعضی از دوستان در بیام . عزیزم من تا اینجا هر کامنتی به من رسیده جواب دادم و اگر نرسیده  من شرمنده هستم  بازم مزاحمت میشم زیاد با یان لب تاپ آشنا نیستم منو ببخش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی