رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

چه بود در نگهت؟

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ


در چشــــــم تو نگاه کردم و ، دنـــیا خــــــــراب شـــــد


گویا جوانیـــــــم به نگاهی ســــــــــراب شـــــــد


آخر چـــــه بود در نگهت ؟ مانده ام هــــــنوز


بیش از دلی نبود، که آنهم کباب شد


گیتــــــی رســـــــائــــــی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

  • ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
  • لایک
    پاسخ:
    سپاس از حضورتون
  • سینا نبی‌زاده
  • درود

    وبلاگ بسیار زیبا و مفیدی دارید

    خوشحال میشم که به بلاگ اشعار من هم سر بزنید

    از منوی سمت چپ میتونید به تمامی اشعار با نوع قالب دسترسی داشته باشید 

    موفق باشید
    پاسخ:
    آمدم به حضورتان از سبک هم دیدن کردم عالی بود ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی