رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

مخمور بُدَم

جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ


آرامم و آرام، ببین هستم رام


بی توش و توان چو ماهی افتاده به دام


بیهوده هوای دیدنت زد به سرم


تو آتش افروخته ،من هستم خام


دیوانگی منست ، تو بی گنهی


با یک نگهت ، روز به بختم شد شام


دیگر تو مباش در پی آزارم


آرامش من با نگهی گشته تمام


آسوده بزی که من زتو بگسستم


بدنام شدم که تشتم افتاد ز بام


دیگر به سرم نیست هوای هوسی


مخمور بُدَم ولی نخوردم یک جام


خاکم نشدست کوزه ، گردیده غبار


ای وای "رسا" مُردی و ماندی ناکام


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

عالیه
پاسخ:
ممنونم عزیز دلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی