رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

نشه ی جادوی توام

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

http://uupload.ir/files/1mtu_%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86-93-13.jpg


مدیون تو و ، کمانِ ابروی توام


من دلشده ی نشئه ی جادوی توام


یک لــــــحظه نشد شـــــوی ز دنیایم  گُم


خاکســـــــترم و خاک ســـر کـــــــــــوی توام


گیـــــــتی رســـــــــائی


  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

سلام عالی بود به منم سر بزن*
پاسخ:
حتما خدمت شما میرسم . ممنونم از این دعوت
  • امین پناهی زاده
  • با سلام
    وبلاگ مسنجرها با تمامی وبلاگ ها و وبسایت ها تبادل لینک میکند
    همانطور که میدانید تبادل لینک در افزایش بازدید و افزایش رنک وبلاگ و بسایت شما بسیار موثر است پس همیشه سعی کنید تبادل لینک داشته باشید
    مراحل تبادل لینک در مسنجرها:
    1- در مرحله اول شما وبسایت آپدیت کده رو به آدرس www.updatekade.com در وبلاگ و وبسایت خود لینک کنید
    2- سپس به ما اطلاع دهید در کمتر از یک روز لینک وبلاگ یا وبسایت شما در وبلاگ مسنجرها لینک خواهد شد
    توجه داشته باشید که شما باید وبسایت آپدیت کده رو لینک کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی