رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

دل کجاست ؟

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ب.ظ

http://www.ariapix.net/rec/1392/06/1530/Love%20Image_08.jpg


تا عشق هست و توهستی جهان به پاست


دیگر مپرس


از منِ بی دل


که دل کجاست؟؟


گیتی رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۱)

سلام. وقت بخیر . امیدوارم اوقات به کامتون باشه .
من مدیر وبلاگ "1 بیکار" هستم.
http://1bekar.blog.ir/
با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی بخصوص از نوع اپلیکیشن‌های موبایل،‌باید قبول کنیم که الان حجم زیادی از مخاطبان بالقوه ما در این شبکه ها سیر می کنند:)
به همین خاطر نسبت به سابق مطالب وبلاگ نویسان کمتر در معرض دید قرار می گیرد.
به همین خاطر بنده ی کانالی در تلگرام ایجاد کردم تا تازه‌ترین پست‌هایی که در بیان منتشر می‌شوند را به همراه ادرس وبلاگ در انجا منتشر کنم .
امیدوارم که با این کار مخاطبان بیشتری برای مطالب خودمان پیدا کنیم .
در همین راستا بسیار خوشحال خواهم شد که در این راه با من همراه باشید و در کانال عضو بشوید .
پیشاپیش از همراهی شما سپاسگزارم .

آدرس کانال: https://telegram.me/bestpostblog
---------
این پست شما در کانال قرار گرفت .ولی چنانچه علاقه ای به انتشار مطالب خود(با نام خود و ذکر ادرس وبلاگ) در کانال ندارید حتما از طریق فرم تماس با ما وبلاگم به من خبر بدین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی