رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

همسفر

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ


عشق چشم بی خواب می خواهد


دل بی تاب می خواهد


حال خراب می خواهد


پس آنگاه


بیا با ما همسفر شو


گیتی رسائی



  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

عالی واسه این کمه
پاسخ:
ممنونم لطف دارین . امیدوارم در کارتان که خوانندگی هست موفق باشین .
دلم بی تابه
حالمم خرابه 
چشمانم تا وقتی میسوزند بیدارند و وقتی از حس می افتند ....

ولی نمیدونم چرا عاشق نیستم 
پاسخ:
ممنونم از حضورتون . من به وبتون اومدم ضمنا این لطفی که شما دارید را تائید میکنم ولی نمیدانم چرا درست در نمیاد . سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی