رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

تو یار دگرانی

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ق.ظ


درمانده تر از من به جهان کس نشناسد


این درد همین بس که تو یار دگرانی


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

بیشتر  اشعار کوتاه تون خوندم منم از خیلی وقت پیش زمانی که تو بلاگفا بودین شما رو دنبال میکردم 
بقول معروف چیزی که از دل برآیید بر دل نشیند خب نوشته های شما هم به همین شکل هس.ایشالا حلا حالا زنده و سلامت آروم و برقرار  باشین در کنار خانوده تون و ما هم کمی از این بودن شما فیض ببریم شاعربزرگوار 

من هر وقت میام اینجا هاج واج میمونم واقعا کیفور میشم  میخونمتون وب شما برام مث ی مجله اینترنتی میمونه مرسی که هستین مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی