رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

درمان من

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ


دلبری کار تو و ، دلـــــدادگی کار منست


جای تو ، یک کوه غصه باز مهـمان منست


مانـــــــده بودم در دو راهِ کار زارِ  زنــــدگی


مرگ، تنها مرگ، با من گفت درمان منست


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۴)

Great intamrofion here on all the various backlinking options. I like that you have classified them in this way so that it is clear what works and what does not work.Neil invites you to read..
خانوم رسائی سلام و روز بخیر تشریف بیارید به میزبانی وبلاگمون
سلام و درود
ممنون از حضورتون خانم رسایی شما قلم بسیار زیبایی دارید و من  از شعراتون خیلی خوشم اومد که شمارو دعوت کردم اگر به من افتخار بدید و میزبان وبلاگم باشید بسیار خوشحال میشم اگر مایل بودید منتظرتون هستم
پاسخ:
سمیرا خانم ممنونم از اینهمه لطف . شما را در وبی که در میهن بلاگ ( فریاد تلخ تر ازسکوت) لینک کردم خوشحال میشم در پستهای جدیدتون مهمانتان باشم
  • صآب خونـه
  • سلام گیتی خانم
    اگه موافقید و دوست دارید خبر بدید وبلاگ های هم رو دنبال کنیم :)
    + امضا صابخونه
    پاسخ:
    به وبتون رفتم . بسیار بسیار برایم جالب بود . خسته نباشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی