رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی
آخرین مطالب

از اول

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ب.ظ


چو دل دادم ، غلط کردم از اول


که کـــج بنهاده ام خشتی ، از اول


چو بد کِــــــشتَم ندارم چـــــــــشم نیــکو


ورق ای کاش بـــــــــــــر مـی گشـــــــــت ، از اول


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

AH ben merci d’avoir mis pour UNE fois poisson en premier! C’est tout !C’était vraiment très très pertinent aujourd’hui comme coae#ntmirm&e8230; OUH LA oui !! Ps: demain ne pas oublier les boules quiès pour encore mieux dormir au boulot…hum il me tarde. Nous vivons une époque moderne.
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی