رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

آنانکه غنی ترند محتاج ترند

رویاهای تنهائی من

حضورم فقط یک بودن است . همین .

نه شاعرم و نه ادعائی دارم که کم توان تر از هرگونه توانی هستم .

اگر نوشته ای دارم فقط یک دلنوشته از دلتنگیهام است و بس .

بایگانی

گرگ

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ

http://jazzaab.ir/upload/1/0.855345001310331039_jazzaab_ir.jpg


گوئیا با آسمان هم غم تبانی کرده است


خار گشتم گوئیا او باغبانی کرده است


میدرد در سینه دل را نیست پروایش زکس


گرگ بودست و ، براین گله شبانی کرده است


گیتی رسائی

  • گیتی رسایی

نظرات  (۲)

عجب شعر زیبایی
واقعا لذت بردم
  • نویسنده عشق
  • سلوم :) وبتون عالیه :) اگه میشه به وب منم سر بزنین :) اینم ادرسش :)
    nofaz.blog.ir
    اگه دوسداشتین منو با اسم عشق و ادرس بالا لینک کنین :)
    موچکرم :)
    پاسخ:
    سلام وبتون رو دیدم بسیار عالی . لینکتون کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی